Актуальність переходу з версії 7.7 на «1С:Підприємство 8»

 

Платформа 1С:Підприємство є найбільш популярним і зручним програмним забезпеченням для організації роботи бухгалтерів, спеціалістів з продажу та фінансистів в Україні.

Навесні 1999 року на ринок вийшла версія 7.7, яка стала справжнім хітом в сегменті програм для автоматизації бухгалтерського обліку на підприємствах усіх сфер діяльності. Головними перевагами цієї платформи є простота програмування, прийнятна вартість типових рішень, відсутність значних вимог до технічної бази компанії (комп’ютерів та серверів).

Але законодавство в галузі бухгалтерського обліку й контролю в Україні одне з найдинамічніших та таких, що швидко змінюється. Нові вимоги до операційного контролю, введення норм МСФО і нових форм звітності зробили програми на базі платформи 7.7 неактуальними. Дана платформа не підтримується розробниками з 2003 року. Тому відсутня можливість реалізувати нові вимоги законодавства і більшу частину нових звітів бухгалтери мають заповнювати вручну, що створює проблеми у швидкості ведення обліку і є причиною частих помилок.

 

Вартість «1С:Підприємство 8»

 

Купівля нового програмного забезпечення для компанії — це витрати, яких керівництво намагається уникнути за будь-яку ціну. Але придбання нової версії «1С:Підприємство 8» сповна коупає себе в найкоротший час. Після виходу чергового нового звіту бухгалтер має шукати нову форму, вивчати правила заповнення і, як факт, затримуватись на роботі. Придбавши нову платформу, ви отримуєте актуальне на даний час програмне забезпечення і подальший супровід програми у відповідності до вимог діючого законодавства.

У вартість пакету «1С:Підприємство 8» входить:

  • програмне забезпечення «Бухгалтерія 8»;
  • доставка, встановлення і первинне налаштування програми;
  • повний інформаційно-технологічний супровід на 3 місяці;
  • безкоштовне користування Сервісом подання електронної звітності «FREDO Звіт» на 3 місяці;

Клієнтам, в яких встановлено ліцензійну платформу 7.7, при купівлі нової версії 8 надається знижка до 50% від вартості програми.

 

Підготовка до переходу

 

Технічно платформи 7.7 і 8 кардинально відрізняються одна від одної. Тому спеціалісти, які супроводжували попередню версію програми, не зможуть самостійно повноцінно впровадити новий пакет. Також в новій версії реалізовано можливість перенесення лише частини даних або додавання власних розробок в наявне програмне забезпечення. Під час інтеграції даних треба вміти повністю контролювати процес, оскільки невірні дії можуть призвести до некоректного вивантаження і проблемам з початком експлуатації.

Слід враховувати наступні фактори:

  • коректність ведення обліку в версії 7.7: стара платформа давала можливість вносити власні розробки, які можуть не стикуватись з новою версією;
  • обсяг даних для перенесення: що більшу базу треба переносити, то більші будуть витрати часу і сил;
  • закриття звітного періоду: перехід на нову платформу краще здійснювати на початку року після здачі звітності;
  • застарілі дані: до переходу на нову версію краще перевірити всі довідники на наявність неактуальної інформації і видалити все непотрібне.

 

Механізми перенесення даних

 

Перенести дані з версії 7.7 на нову платформу можливо трьома способами:

  1. типовий механізм: такий спосіб ідеально підходить для компаній, в яких встановлено 7.7 останньої конфігурації і кількість самостійних доробок мінімальна. При типовому перенесенні такі доробки враховуватись не будуть, тому перед початком експлуатації може знадобитись ручне виправлення даних;
  2. індивідуальне вивантаження: найбільш трудомісткий механізм, для якого під кожного клієнта пишеться своя процедура переносу. Це оптимальний спосіб міграції для великої компанії, в якої є багато власних напрацювань і великі бази даних;
  3. ручне перенесення: підходить для невеликих компаній, в яких порівняно невелика база даних. Головною перевагою такого механізму є коректне перенесення всіх позицій, номенклатури і оборотів за попередні періоди.

 

Навчання й експлуатація

 

Перед початком експлуатації нової версії кожному бухгалтеру необхідно пройти навчання. Це допоможе уникнути помилок і питань при роботі з оновленим програмним забезпеченням. Таке навчання допомагає знизити вартість впровадження нової платформи, а також скоротити витрати часу на введення в експлуатацію.

після початку роботи нового програмного забезпечення в програму можуть вноситися доробки, які потрібні для даної компанії. Цей процес називається супроводом і необхідний кожному клієнтові. спеціалісти компанії «Укрзвіт» мають всі необхідні знання, як для перенесення даних, так і для подальшого супроводу програми.

Вже на стадії встановлення програмного забезпечення ви зможете обговорити всі плановані доробки й отримати кваліфіковану консультацію з будь-якого питання, що стосується нової версії програми.

 

Робота з професіоналами — це надійна інвестиція в майбутнє вашої компанії!

 

На будь-які ваші питання ви завжди знайдете відповідь за телефоном: 044 223 57 97

Прайс 1С:Підприємство

Замовити рахунок у менеджера

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.